Grattis till alla underbara mammor...

En fullspäckad helg lämnar vi nu bakom oss för att ha en minst lika fullspäckad vecka framför oss. Det har varit festival i stan denna helg. I fredags var vi in med sonen och sprang lilla Knatteloppet...Mats och jag är otroligt tacksamma att hans storasyster sprang med honom. Konditionen är väl kanske inte vad den borde vara hos någon av oss. Här kommer de båda precis efter starten...



I fredags var vår ridinstruktör här och tränade oss och hästarna. Det är alltid lika kul. Den här gången var Mats med för första gången. Vi fick övningar där hästarna ska träna balans, det var spännande. Det gäller ju faktiskt att både häst och ryttare har balans och det är inte alltid så lätt.
Mulleavslutning har vi också hunnit med och på väg hem från den såg vi den här ståtliga fågeln, en brun kärrhök, visst är de vackra? Bilden blev tyvärr lite suddig, den är tagen med teleobjektiv och jag hann aldrig ta något stöd.



Det är inte bara vi vuxna som gillar att knäppa kort i den här familjen. Även sonen har en förkärlek till kameror. Favoritmotivet är Zina, hunden, och egobilder på honom själv. Bjuder på en sån, där han faktiskt fick med både sig själv och hunden...



Han är så söt...men vi är väl partiska förstås... =)

Söndagen ägnades åt grillning med familjen. På kvällen var jag till Västerås med min kör och sjöng. Det är också en rolig hobby jag har. Sång och musik...det kommer jag förmodligen att skriva mer om någon gång för det är en stor del i mitt liv och Mats har fått hänga med vare sig han vill eller inte.

Vill avsluta inlägget med ett stort GRATTIS till alla härliga mammor på Mors Dag!! Hoppas ni alla haft en härlig dag tillsammans med era barn!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0